Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 21, 2011

Heavenly home

Weekend yg penat tapi syok gile. Balik kampong mmg syok. Boleh makan ape saja tanpa mempedulikan carbs dan calori yg diambil. Perlu ke peduli kalo dah mak masak sedap hingga menjilat periuk.

Dah setel perihal borang². Tapi agak aneh, aku xyah pi pejabat agama ke? Bapak said isi dulu borang nti dia anta. Kalo pape nti baru dia roger balik. So aku isi borang kat umah sambil layan cite Jumanji. Heavenly home.

Barang hantaran for Her dan for Him pun dah bertukar tangan, bakal dihantar utk gubahan nti Eh, cepat sgt ke? Tapi kek xsempat nk order ngn Kak Linda the baker, sbb syok sangat duk umah smpi lupa pasal kek.

Petang sabtu tu sesi potography ngn abg aku. X masuk list pn nak buat pre-wedd tapi dah orang offer, sape xnak kan?Kehkehkeh.. Kterng pi lepak kat Taman Tengku Anis, wani tunang abg aku pun ade jgk.

Gambar laen tunggu abg aku edit. Layan ini dulu. Mentah punya ni..hehe


2 comments:

PokLan said...

Heheh...pre-wedding dah...pasni gamba wedding pulop..

myatiqah said...

gmbr wedd tros ke?skip akad dlu?hahahaha