Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 17, 2011

Entry Rilek² je....Xde keje katekan

Ceh, title tu xleh blah, mengantoikan diri sendiri....

Too much list need to be done this weekend. Paling aku tensen, baju xhantar p jait lagi. Kain beli kat Jln TAR ade ngn Poklan. So tggu dia datang weekend ni anta kain tu, then baru leh anta jait.

Oh weekend ni balik Klate. Hoyess sonok. Lagi sonok sbb balik ngan Mavi Marbara. Aku xsuke naek bas sbb xleh wat balik tilam cadar simut baju² utk dibasuh. Minggu ni syoknya angkut semua basuh kt umah. Hehehe

Lagi syok sbb Poklan yg akan drive.Keh3..

Balik ni sbb nak setel urusan di Pjabat Agama. Nebes nanti kalo die tanya doa malam pertama nanti aku nk cakap ape?Haha terlebey sudeyy.

Aku rindu sgt nk makan masakan mak aku. Never failed my temptation. So before balik aku da rekues mcm² da. Boleh mcm tu?Ala bukan salu pon, aku balik pon kadang² je tau.. Sobsob ase sedey la pulak.huhu

p/s- treasure the moment in your life. never forget while u can. it is good to have good memories to remember =)

1 comment:

Anonymous said...

i am really sorry