Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

Door Gift

Dapat idea dari hosmet yg tibe-tibe tergilekan keychain comey made with kain felt. Sangat comey hokeh. So aku pun decide nak buat 500 keping utk majlis belah aku. Sapa yg lucky dapat la, itu je yg aku mampu nak buat, 500 kepin.

Eh bukan aku yg buat, tapi opismate, Cikatun. Ini adelah percubaan kali pertama dia, so kalau jadik chantek & chomey spt keinginan hati, bolehla mngembangkan lagi perniagaan, aku tukang promote nanti. Tapi harga xleh reveal la, sbb aku customer first. Kehkeh.. Lagipun bahan-bahan aku beli sendiri dulu, Cikatun tolong jahit. Nak harapkan aku jahit? Sekepin mau makan mase seminggu. Camno tuh. So better amek upah orang yg berbakat. Heeeee

Ok ini adalah sample-sample utk door gift aku. Comey x?hehehehhe

No comments: