Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 9, 2010

You know what is pathetic?

Sakit gigi.

Kau tak boleh makan, tak leh menelan even nak meneguk plain water pun boleh meleleh² air mata. Walhal perut kau lapar gila macam *mencarut**mencarut*.

Ini semua gara-gara wisdom teeth atau nama melayu-sebelum-murtad-nya adalah geraham bongsu. Luckily right side aku punya wisdom teeth telah tumbuh tanpa aku sedar pun. Tapi yang belah kiri ni memang saja nak cari pasal ngan aku. Kalau both side buat hal, boleh kurus aku macam ni.

The dentist said I have to wait until my swollen gum is relief, baru boleh further treatment. Dah lebih seminggu ok gusi tu bengkak. Seminggu jugakla tidur malam aku terganggu. Kalau sakit tu datang tgh² malam, memang azab. Mudahnya Tuhan nak tarik nikmat tidur ngan makan,kn? Bersyukurla kamu yg tidur lena semalam, pastu leh makan nasik tengahari ni. heh~

Aku pun rasa berat badan aku dah turun. A few weeks before my engagement ceremony, I do plan for diet. Makan Herbalife yg supersedap itu, memang berat aku turun about 3 kilo. Nice,kn?In just a month tu..wow..

Lepas majlis, aku ingat nak maintain je, sbb aku memang nak kekal chubby² skit,barula comey.kahkahkah... Tapi malangnya, aku diserang demam plak. Seminggu demam, selera pun kurang. Abis je demam, gigi ni plak sakit. Haa tak ke dah 2 minggu aku kehilangan sumber kekenyangan perut. Mudah-mudah je dapat diet. Kehkehkeh

Anyway, proses menjadi dewasa ni memang menyakitkan. jadi budak lebih best. Stay kid, stay safe. Sigh.

1 comment:

cik selamah kundang said...

mkn sup jelah budak...eh.adik