Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 4, 2009

~my first p0st~




Assalamualaikum w.b.t....
pada satu hari, iaitu hari ini,
Alhamdulillah, akhirnya setelah sekian lame tercapai jugak
impian kecilku ini nak buat blog..

actually da lame simpan niat nak buat blog ni,
n sebenarnye blog ni da seminggu dibuat,
cuma hari ni terbukak pintu hati nak menulis serba sket dalam blog ni buat pertama kalinya.

Dah lame aku diperkenalkn ngn donia per'blog'kan ni...
dah banyak jugakla blog² yg aku layan..
kagum jgkle tgk hasil nukilan & tulisan sesetengah blogger...
tu yang terdetik di hati nak jadi spt blogger² laein..
tapi bukanlah utk mencelup identiti mereka 100%..
cukuplah skadar jadi aku ngan caraku yg tersendiri..
secara bersederhana atau berlebihan, imej 'aku' tu tetap ade..hehe...
segala tunjuk ajar & komen² sedara sedari amatla aku alukan..

maka sempena maal hijrah yg kukira belom trlambat utk aku ucapkn
selamat berhijrah utk smo blogger² dan rakan² serta diri aku sendiri...


Hijrah itu pengorbanan
Hijrah itu perjuangan
Hijrah itu persaudaraan
Hijrah membentuk perpaduan

also selamat tahun baru kepada smo rakyat malaysia...
semoga aku sndiri lebih berkerajinan dalam menghadapi semester terakhir pengajian aku ini...
dan semoga segala anasir² luar spt kemalasan & keinginan utk enjoy dapat aku kurangkan..

No comments: