Thursday, January 29, 2009

Cuti-cuti Malaysia

yeayy aku sudah kembali ke unimap..(sob,sob..sedeh sebenarnye...)

pada cuti kali ini,ibu bapaku telah membawa aku pergi berkelah di salah sebuah tempat perkelahan trkemuka di malaysia...(ceh,mcm karangan adik aku je..)
oleh kerana mak ayah aku cuti panjang,& aku buat muke bosan kt umah & sering mngganggu ktenteraman adik aku, maka suami isteri trsebut membawa anak²nya berpicnic di negeri penyuu tellorrrr,Lata Tembakah,Jerteh...utk memeriahkn lagi acara,mak aku telah mngajak anak² sedaranya utk turut serta..

watak-watak yg terlibat dlm menjayakn picnic ini:
  1. ayoh
  2. mak
  3. burn ju
  4. aku
  5. mc'da
  6. amang
  7. adek
  8. kiro ( kawan burnju)
  9. cerah ( kawan amang-gelap je aku tgk mamat neh..)
  10. YB che' Dah (mak sedare)
  11. mujay (anak mak sedara,kazen)
  12. ajang (kazen)
  13. ipu (kazen)
  14. aja (kazen)

macam tamau balik.....

mak aku selaku penaja makanan terbanyak..tahniah mak.

yess..dah jumpe port besh..

kiro,burn ju + amang mndirikan khemah...2 lagi figure skadar hiasan mnyerikan gambar..

Rombongan Che Dah yg lambat

Aktiviti mandi-manda

Aku sempat dilemaskn oleh amang yg kononnye nak ajar aku swimming..akhirnye aku hanya blajar berenang dgn mnguis² pasir di dasar...terima kaseh,amannn...

mak aku jaguh renang kampung

ayah aku kesejukan

mak ayah aku bercinto

ikan duyung yg .......................

lama giler nk tunggu mamat-mamat neh terjun..

aktiviti ayam-que..

kami juga sempat belajar menangkap ikan menggunakan baju,tangan,botol air,plastik namun tidak satu pn yg bejaya....baru ingat nak makan ikan bakaq.

carrot bakar...pengaruh AFC

aku lah tukang masak yg handal

Mujay brbaju putih sedang berbohong..akibatnya beliau trhiris tangan ketika sedang memotong buah jambu...

mak aih besar giler ulat neh


time to go home

byknye barang..aku selaku jurukamera hanya mngangkat kamera jela..tahniah utk aku.

2 comments:

NasMen said...

waaaaaaaa...
best nye kamu bcuti..
mmg sakan btol r ye..kali ni x jatuh ke??..
eheheheh

myatiqah said...

tidak..saya smakin berhati²..
trima kaseh nasuha...
=P