Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 27, 2009

Ditag oleh cik Dd

1. Tangkap @ sertakan 3 gambar anda yang anda rasakan paling seksi
2. Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan.Mungkin anda rasa senyuman anda masa itu seksi. Sertakan!!
3. Nyatakan kenapa gambar itu begitu seksi bagi anda.
4. Tag 5 rakan-rakan anda yang seksi.
5. Selamat berseksi
seksi x mate i? kate kure-kure pd kau..

kenyit mate dlu bru dpt mkn..seksi la tu

gigi kapak sapo yg seksi neh? ade taring siap..!hahaha

Aku mahu tag...........
1- Jessica Alba
2- Angelina Jolie
3- George Clooney
4- mat rempit
5- orang yg baca tag neh..

5 comments:

Jalaks said...

bile aku tgk gigi ko tuh teringat aku pada felix the cat..masupilami pn ade gak kot..

~Pengembara Sepi~ said...

gigi kucheng

myatiqah said...

ne ko tao tu gg aku..?obvious ke kekapakan ia?hahaha....

ok,aku menge'tag' anda berdua, mr.jalak lentang ngn mr.pngembara sepi.

^coco^ said...

anda di tag skali lagi..

Anonymous said...

hahh...ni tag2 bende ap ni?