Monday, February 9, 2009

Dengki, Marah, Benci, Iri Hati, Jealous, Busuk Hati, Dsb.............

Pilih salah satu di atas yg tidak ada pada diri anda...............

Aku cuba untuk tidak emo dan pilih kasih.

Tapi aku tahu kau ada salah satu perangai buruk di atas. (mungkin semua)

Ya, aku juga.

Tapi perangai kau buruk. Suka dengki ngan orang. Kau suka mengaibkan orang tahap aku-nak-kau-mati-kerana-malu-sebab-aku-benci-kau-padahal-aku-nak-amek-jantan-itu-ha-ha-ha.. (aku sedang mengaibkan kau. tapi aku x dedahkan nama kau. Sialan)

Dan aku sedang dapat saham dosa mengutuk orang. Mohd Azlan sedang buat muka, mencebik aku yang 2 kali 5 dengan mereka.

Aku x dengki kau, tapi aku menyampah, nak termuntah, nak gelak macam Dato' K (VC kita) buat terapi gelak bila tengok perangai kau.

Kalau nak buat hal sendiri, sila pergi jauh².. Jangan hidup dalam masyarakat. Balik indon pun xpe. Aku boleh belikan tiket.

----------------------------------
Aku kembali normal. Dah tidak emo..
Tapi kenapa yaa... Ada orang perangai cam syial je, annoying giler.. 4 tahun aku hidup kat sini dah macam-macam kerenah aku jumpe.. Pelik tapi benar. Sanggup berkomplot utk menjatuhkan seseorang. Kalau setakat jatuh tangga, aku pun boleh tolong tolakkan.. Ini sehingga jatuh tersungkur mencium bumi dan rasa malu utk menghadapi dunia (emmm?). Tuhankah kamu nak menghukum orang?


Tapi aku cukup dengki bila Mohd Azlan bermuka manis ngan awek cun. Adakah aku cemburu buta? Tidak, dia memang gatal. Ni salah dia. Tapi aku sayang dia. hahahaha (smirking)

6 comments:

ila ni said...

ah jatuh tersungkur memang memalukan tahap gaban dewata!!!!

*sensitif bab2 jatuh akhir2 ni* hahhahahaa

^coco^ said...

adek ckp..cinta itu buta..
so,,bila dh buta (termasuk la cemburu buta,kudis buta n etc),,c gatal2 tu gk la yg kite syg,,
----------------------------------
tp kalo nk beli tiket tok c sampah a.k.a menyampah,booking awl2 ek..murah sket..ngee~

eh ap ak merapu nie??..ayok..

heaDshriker said...

huhu... daku mmg tidak phm ape yg anda hadapi.. tp kalau bab cmburu2 tu mmg lumrah arr kn.. hehe... kdg2 kesabaran kte pon mmg ade batas2nye.. dr cr anda bcerite, mungkin ni da thp yg serius.. maybe ni dugaan kot.. saba yer.. huhu..

myatiqah said...

ila: mung yak kecik mung mmg tebolas ye cik ila......

coco: beli tiket tongkang je..
oh ya,sy tidak brckp mngenai cinta sy cik dd...cik abg lan baek2 aje..berani die nk gatal lbih2..hahaha

yati: benar yati,hny org trtntu shj akn phm..nway ni bkn kisah aku.aku cuma org sekitar yg mmrhati & mnegur (dgn cara yg kasar mgkin..hahaha)
tp mngapa msti ade org sbegitu........bt kngan trakhir aku d last sem ni jd AKUMENYUMPAHSERANAH

Anonymous said...

huhu..anda begitu marah sekali cik atiqah..aku spt membau apa yg kau hadapi..forget it dear..let's make our sweet memory in da last year here k...d.e.e.y.a

myatiqah said...

idung kau mmg tajam skali..hehehe..
akn jadi lebih sweeeeet jika anda blnja saye kek dgn lbih kerap,cik deya.