Sunday, February 22, 2009

Saya marah......!!

Kenapala umat peniaga di perlis ni pakat-pakat menutup kedai di hari ahad... Abes semo kedai komputer, telepon, farmasi, klinik, kedai letrik semo nak tutup. X paham betol aku ngan mentaliti orang meniaga kat sini, orang cuti mereka pun nak cuti jgk. Tamau carik rezeki lebih kot.... Haishh... Ingat komputer aku ni ade hari cuti jugak ke nak rosak? Yg pc aku ni pun satu hal. time aku rajen nila die nak rosak.. nasib baek pakcik pembaiki kasut dan selipar yg kat tepi kwsp tu bukak.. semoga pakcik dimurahkan rezeki sbb rajin bukak kedai hari ini... Yeayyyy, selipar aku da dibaiki..

10 comments:

jalak lenteng said...

ko gengster kot..hahaha..biase la tuh..bandar cowboy

yanie said...

tiqah gengster..yeaaayyyeeaaa...haha..saya hanya menyokong cik jalak lenteng..lalala~~~

lanshaari said...

sib baik sliper2 dah di repair...
tayah la beli baru dulu..haha

myatiqah said...

weyy aku bukan gengster mahupn mat rempit..
aku penuh ngn kesopanan dan ketatasusilaan aa...
dah smpai mase slipar tu,aku xpat menolak..
lannn,backup aa aku...kalau x,ko kena beli jgk slipa baru..hahahahhaha

heaDshriker said...

btol la..tiqah bkn gangster.. die da buktikn pg td.. sume org g klas pki t-shirt n jeans tp die sorg je pki bju kurung tau.. ayu lg.. haha.. tp xtau la kalo t-shirt die da abes kn.. hahahah.. no offense k tiqah.. haha

NasMen said...

uiks cik kak..
bukankah mmg sejak dlu lg bandar terchenta itu begitu??..hehe
kerinduan r plak kt pekan cowboy tu..huhu.. (ikhlaskah statement ku ini??)

myatiqah said...

yati:
aku recycle bju kurung yg pg OSHA mnggu lps aa..da smpi mse ia dibasuh,knala recyle atleast 2x..hahaha!!
ehhh,hihihihi(gelak ttup mulut-ayuu-)

nasmen:
rindu kt akak senanye tuh...malu nk ngaku kn?xpe phm2......

lanshaari said...

hehe...kalau ye pun nk recycle baju, tayah la gtawu kat seluruh dunia..
asal nk jadi AYU plak..jd ATIE pun ok pe..

NasMen said...

erkk..rindu kt akak??..
ada r sikit2 kot..hehe..
rindunya kt korg!!..huhu

yanie said...

tahnye..nk jd AYU lak..jdla ATIE yg sememangnye ATIE tue..ahaks :P