Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, February 14, 2011

3 months 3 weeks and 3 days

Wah cepatnya masa. & still not much to update. Baru booked KakLinda for cakes & KakYah utk decor hantaran.

Bukannya taknak DIY hantaran tu, tapi aku mane ade mase (xpandai cari mase?) and hasil tangan KakYah pun gojes jugak. Oh Kak Yah ni sedara & dia buat bisnes kecil-kecilan suka-sukaan isi-isian mase kosong. Sape yg bekenan ngan hasil tangan dia nanti, boleh gtau aku & aku akan bagi contact dia.

KakLinda ni pemes baker kat area Kota Bharu. Sape-sape yg berada di area sana nak order cakes or cupcakes comel² blhla contact kakLinda. Untuk design cake, aku suh Poklan pilih, n his choice sgt memberangsangkan.


tapi malangnya design ni x bagi lagi KakLinda tengok, so harap² dia blh buat mcm ni. Ala-ala je, xdela sjibik macam tu, & bukan 4-tier la. Mati ler nak membayor kalo 4 tingkat. hehehe...

Aku ada blogwalking and terjumpa satu blogshop kasut ni. kasut² die sangat simple yet still gojes pada pndangan mata aku la.. Nak order online xberani nanti xpuas hati, so aku decide nak cari cuti & berlari gi Kolumpo utk usha² kedai tu. Boleh cari kain lace utk baju akad & veil jgk. Boleh lajak ke Nilai 3 cari ape² yg patut. Eh, macam perlu cuti lama je, sempat ke weekend je nak buat smo tu. Hadoiii.. & perlu buat semua tu dalam bulan 3 ni jgk, sbb mase da makin suntuk & aku belom tempah baju akad lagi. Dengggg..!


Siyesly sangat jatuh chenta. Harap Poklan xkeberatan. ngehehehe

1 comment:

PurPLe LaDy AiFA said...

hoi kalo kek ko cenggitu aku g kenduri ko kt kelantan laaaaaa.. haha