Monday, January 10, 2011

Macam bagus

Macam bagus kan? Bila orang kata ko macam bagus jangan la kembung kencut idung tu. Macam bagus bukan bermakna ko bagus, tapi macam je. Ade paham?

Bagi aku bila orang me-macam-bagus-kan orang lain, die pn macam bagus jgkla. Secara otometik, aku pon macam bagus jugakla sbb da me-macam-bagus-kan orang yg me-macam-baguskan orang pertama tadi. Ade paham?

Nampak x kitaran tu? Semua orang nak tunjuk dia la yg paling perfectodeamore dalam dunia ni. Dia la yg paling besh skali, paling hebat, paling betol, paling-paling lah. Termasuk aku sbb aku cuba nak mengutuk orang yg me-macam-baguskan orang laen. adekah kite sudah cukup bagus utk memacam-baguskan orang yg me-macam-baguskan orang itu?

Kesimpulan yg tersimpul, berpada-padalah nak me-macam-baguskan orang pon. ya aku tau mmg sukar utk berhenti menunjukkan kehebatan kite dlm mase yg same menkondem keupayaan org laen, so teruskanla slagi bahagia, tapi beragak-agakla sikit. Ok, tersimpul ke tidak?


5 comments:

cik selamah kundang said...

la.bukan aku kan?

myatiqah said...

smo orang kot...hahahha

cik animob said...

sgt pening entri ini..ekekekekk..bpusing2

myatiqah said...

thniah cik animob,anda sudah tersimpul

volume said...

pening2...ape ni..hanya kaki putar je yg boley paham entry ni..hhaha