Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 31, 2011

Sebuah ucapan

Kami tidak perlukan gula, kami tidak perlukan petrol, kami tidak perlukan letrik. Kerana kami rakyat Malaysia! yehh!!

Ceh intro nak emo. Boleh abaikan.

Hati tengah berdebar.

Memikirkan persiapan kat umah, persiapan mental dan persiapan kenduri.

TQ so much kat mak ngan pak aku yg banyak tolong. TQ sgt² kat adik² ngan abg aku yg menghulur tgn tolong mak. Terharu aku weh. Dahla aku leh tengok dari jauh je. Sorri nee.. Aku balik ni aku tolong yg mane mampu. Hehehe

Tanpa mereka ni, xtaula cane aku nak handle. Nak amek wedding planner ongkos xdek. DUit kenduri pon mak support. Hahaha.

Tenkiu kat kawan² yg banyak bagi support and ideas and kritikan membina. Yg xmembina pon tenkiu jgk.Hahah. Jempotla ye ke kenduri kawen ku yg serba sederhana 11hb June ini.

Nak mintak mahap la kalo aku ade terkasar bahasa ke, terngumpat ke, tercucuk mata hangpa ke, tertampo punkoq ke, terambik cakelat ke, terlupa nak balas komen ke (bajet diva).

Im truly sori. Kalo ade hutang pape, meh PM aku, aku cube sebaik mungkin melunaskan. Kalo gagal, kire halal la ek.heheheh

Aku memang jaat orgnya, tapi hati aku baek. sbb tu poklan panggil aku atie, sbb aku punye hati yg baek. (mahahaha)

Zillions thanks to my family. Hati tgh sedih ni. OMemGee... Lagi 10 hari, xleh duk bawah tiak mak dah. huhu

(amek dr blog sape2 ni tah hahaha)


3 comments:

yana said...

sedih ke excited??haha

congrats tiqah. Semoga berkekalan ke akhir hayat.;)

PurPLe LaDy AiFA said...

ade mase lagi ko nak ubah fikiran.... (icon smirk skype) ngeh ngeh

myatiqah said...

sedih ngn excited bercampor mcm laicikang


dah ubah la ni.jgn isau sgt..ghehehehehe