Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, March 15, 2009

Friendster vs Facebook

Mana yang kau lebih gemar? Aku bukanlah penggemar facebook. Sekarang aku mula tidak menyukai friendster. Aku tidak suka bila apa saja yang kau buat, kawan-kawan kau akan dapat notification utk itu.Apekah??

Kalau kau mengomen si A, tentu saja si B, si C, si D, si E sampai la si Y akan tahu. Si Z tidak tahu kerana si Z bukan kawan kau. Kalau kau dapat markah tercorot dalam Who Has The Bigger Brain juga akan dihebohkan, band kau telah dikalahkan oleh band si anu itu juga akan diketahui ramai. Kau tengah bosan-bosan dan mahu menjawab quiz juga notification akan muncul notifiation dalam 'Home' kawan-kawan kau. Friendster juga nampaknya sedang meplagiat kemudahan menghebohkan aktiviti ini.

Tapi bukankah memang begitu? Kalau kau tak suka, tak perlulah register. Kenapa kau nak sibuk-sibuk? Silalah delete akaun kau kat fb itu. Tapi aku suka application Boling Buddies dan segala macam games yg ada.


Satu hari nanti bila aku sudah jatuh cinta ngan fb, aku akan delete entry ini. Jangan tuduh aku hipokrit.

6 comments:

norhayati binti hamzah said...

mmg pon.. da la tu.. melalaikn sguh... mm.. tp layan gak sbb tansyen dgn fyp...

myatiqah said...

aah..tyme tensen ngn fyp besh gile layan game kt fb tu..hahaha..
kdg2 smpi 1 hari ngadap game..huhu

PoJenG said...

tag. haha.

мyΞ'™ said...

uh..mmg melalaikan..
concentrate FYP!!

haishHH!!

myatiqah said...

pojeng:
aku da buat tag itu..malashlah..

mye:
aku nga bermalas2an..sungguh x bermaya ngn fyp..huhu

Anonymous said...

malas sgguh kakak ku ini...wakaka