Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, August 26, 2011

Perutusan Raya

Nak buat ucapan yg dah lama aku pendam sebelum aku mintak maaf dan memaafkan nih.Hahaha

Sudah-sudahla mengaitkan aku dengan orang yg tak dek kaitan ngan aku lagi. Tolong hormat status aku sekarang, tolong hormat yg aku dah bersuami dan tolong hilitekan tatasusila dan etika bergurau dalam hal-hal tertentu dalam hati masing-masing itu.

Tak payahla nak gitau aku dengan harapan aku aku nak amek tahu ke ape ke, aku tak berminat & tak nak amek tahu pun. Tak perlu nak menhanjing aku dengan cerita orang yang tak dek sangkut paut ngan aku dah. Let them live their life, let me live mine. Its annoy me something. Jangan sampai annoy aku ditunjukkan. Kamu pasti tidak suka.

Okey, selamat hari raya. Semua pasti paham ngan mesej pendek aku ni kan? Sebelum itu, aku menyusun jari-jari dan metal-metal, memohon ampun dan maaf andai terkasar bahasa dan perbuatan yg mengguris hati secara live atau secara ulangan(hahah). Mintak mahap banyak-banyak. Segala yg baik itu datang dariNYA dan aku hanyalah insan biasa yg tak lepas dari melakukan mistakes. Kalau ada tak puas hati, meh kita open table plak. Kehkehkeh

Drive lelok. Kita jumpa lagi andai umur panjang. Selamat Hari raya everyone =)


2 comments:

Fndy said...

cell dah check in ke blum? haha.

myatiqah said...

dah cancel checkout, dah delete smo dah.haha