Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 14, 2011

never wordless on wednesday

Coz picca speaks louder than words (pepatah baru), maka aku uplod gambar jela kasi banyak skit. Cite banyak-banyak pun tak guna, macamla ada orang baca.hahaha..

Mari ikut sequence yg betol. Kita mulakan dengan hari raya. First time beraya ngan seorang lelaki bernama suami. Perasaan memang rajin abis, rajin memasak, rajin mengemas, membebel pun rajin jugak. Tapi syoknye. Kalo tahu dah lame aku kawen. Hahaha gediks.

Bila raya, mestila ada open house. Ade jugak yg mengambil kesempatan cuti raya ni buat kenduri kawen. Aku pun same jgkla. Jangan tak tahu, kenduri kawen belah laki aku baru je berlangsung hari raya ke-11 yg lepas. 3 bulan weolls bergelar pengantin baru tau. Heavannnnahhh..~!! hahaha

raya ke-1

raya umah orang

raya kat kenduri orang

raya ngan pengantin

raya ngan asap

raya ketiga baru nak bergambar

baju raya paling meriah

bercanda di tepi paniai
duduk bergolek atas pasir
.............
sila sambung sendiri

2 comments:

muneyp said...

aku sambung version sama dengan ecah boleh?

myatiqah said...

berani ko??