Wednesday, June 3, 2009

Entry terpantas

Wah siot je rase seminggu ini, dan minggu depan. Untuk minggu lepas, tima kaseh buat montoq dan montel diana. Tanpa mereka sapelah aku di bumi shah alam dan kajang.

Sepatutnya minggu lepas, 3ohb may aku pegi Casfumal 'o9 kt Hotel Idiot?Marriot? apejadahtah. Tapi atas kesilapan teknikal yg kritikal, nama aku dan rakan-rakan tiada disenaraikan. Oleh kerana aku dah beli tiket pegi balik yg bernilai lebih dari keperluan makan aku utk seminggu ketika di Perlis, aku rase ia satu pembaziran utk dilupakan begitu shj. Maka aku dgn tekad dan nekad menghupdate Jobstreet yg dah bersarang burung tu.

Tiba hari Rabu aku dapat call. Wohwoh, unbelievable. Aku dapat interview hari Jummat. Wtf aku punye tiket pun hari jummat. So menggelabah la gi tukar tiket Kamis malam pulak. Atleast pemergian ku ke kolumpo bersebab walopun interview utk post diploma, Production Technician. Layankan aje.

Pas sehari lepak umah diana, balik ampang umah pacik aku, gi jumpe dak matrik. Siot je aku rase macam aku sorang je yg x cukup umor lagi. Sorang dah tunang, 2 orang lagi dah keje siap dah leh buat pinjaman ASB lg.. Tetibe aku rase nak jadi matured dan dewasa dgn segera. Cewahhh,ceewahhh.

Lepak-lepak umah pacik dapat msg dari jobstreet. Cek emel, eh2 dpt intrview lagi..kat shah alam jgk. 8 Jun. Hadoii termansuhla program nak pi gather kt genting ngn sepupu-sepapak ku.huhuu.. xpe-xpe, nanti kite tunda ye adik-adik..hehehhee

Tetengok result, fuh alhamdulillah. Berbaloi aku duk pulun FYP. huhu terharu plak rase. Time kaseh semua.

Yg penting, dpt jumpe budak debbok ter-rindu. Wehehehehe eh dari mne mamat ni muncul. wohohoho =p

5 comments:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Oi pegi balik Kelantan.Hahaha.Apsl duduk umah Diana dow?...Nape xduduk umah Mira?...Kan dkt sikit.

~miE_kEr~ said...

smoge bjaye..
ala nk wat pnjmn asb tu tak yh tgg kje pun tak pe..tak de slip gaji le gk dpt..tp kne byr 500 la..tp msk kat nilai loan..die tak mkn duet tu..

ila ni said...

hahahah entri hok bunyi nyo spo kalut kibut bena nah tqah weh! gd luck intview!

myatiqah said...

razi: dkat tu kt ne..kajang ke shah alam..

oo yeke..tp nk kna byar 500 tula kna ade gaji.xkn nk mtk mak kot..dlm tabung cmfirm aa xckup 500...hahaha

ila: tq..walopn hatiku nga brduka skg..huhuhuhu

~miE_kEr~ said...

tu la
time dpt pt..tak berigt..hehehee