Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, April 3, 2009

Pagi yg Gelap, kini makin malap......

Minggu yg sangat busy lah kononnya..Bukan konon pun, tapi memang amat busy mengalahkan Pak Perdana Menteri Malaysia yg baru dilantik pagi tadi. Eceh..

Hari Isnin ni orang EAC (Engineering Accreditation Council) akan dtg melawat utk membuat penilaian akhir bg 7 lagi kursus kt cni yg masih lom dpt MQA atau LAN (aku pernah bercerita sal LAN ni dlm posting awal dulu..) Malasla nak link²..

Maka kelam-kabut dan berdebar-debarla para pelajar kecuali aku dan rakan² yg dah berstatus LAN ni (riak). Mana taknya, kali ni orang dr EAC tu akan pick sendiri students utk diinterview. Wohahaha habeslah korang. Marilah sama² kita mendoakan insan yg terpilih adalah insan bersifat kamil dan berdedikasi, bkn spt korang yg masih ada mase baca entry ini dan aku yg sentiasa berlagak diva. Di saat-saat akhir draf FYP kena hantar masih mampu bermain hujan sampai pening-pening, dahla x mandi, pastu teros tuka baju dan melakukan rutin harian spt biasa kemudian boleh gigih post entry baru..

Tapi kesian la ngn budak Meki sbb mereka masih x layak utk apply pun MQA ni.. Sebabnya course Meki masih muda dan junior, belom ade yg bergraduasi lagi. Eh, asal lak aku nak menyibuk. Ok², aku sekadar mengambil berat akan rakan² seuniversiti ku.. Jangan salah anggap, tiada udang di sebalik batu.

Yang ada di sebalik batu hanyalah kepasrahanku yg trpaksa bertungkus-lumus siapkan report FYP dgn characterization pun belom buat lagi. Ditambah pula dgn mini project MEMS yg ntah pape, semuanya memerlukan kegigihan utk siap sebelum end of next week. (macamla aku sorang yg buat final project).

Ok,kawan² setahun akhir.. esok jangan lupa bangun awal gi dewan 2020 utk kursus 7 Tiang kita yg terakhir. Dah macam orientasi pulak. Cuma xde abang² & kakak² fasi yg perasan aku-sgt-senior-dan-tahu-segala²nya-maka-kagumlah-dgn-aku-yg-senior-ini-wahai-junior²-sekalian itu. Ohh, mcm mane aku leh tahu perasaan itu? Ha.Ha.

No comments: