Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 31, 2010

Ceritera Cerita Cinta Ciput

Minggu kedua di opis baru tidak menunjukkan sebarang peningkatan kecuali peningkatan nilai mata wang dalam akaun. Eh ape ni baru kerja seminggu da dapat gaji? WAHAHA bahik hatinye majikan ini aku goyang kaki je pun selama lima hari lepas dah dapat gaji HAHAHA hati sangat riangnya.

Minggu ni kawan paling baik yg disayangi dan dicintai (ok boleh blah kawan) nak datang melawat. Bawak komputer peribadi tilam cik selimut dan cik bantal utk aku. JENG JENG JENG memang patut disayangi dan dicintai sanggup meredah Lebuhraya yang panjang dan tol yang mahal macam HARRR tu.. Terima kaeyh ehh.. uuu tak sabar nak blind date ngan kawan tersebut.

Okeh minggu kedua ni sepatutnya, ulang suara SEPATUTNYA kami pekerja-pekerja baru ni dihidangkan dengan makanan yang sedap dan mahal training akan tetapi atas sebab² teknikal dan taktikal, kami hanya mampu mengadap pc tanpa berbuat apa-apa design pun. Ok yalah sangat tanpa berbuat apa-apa. Dah ada pc depan mata, internet lak buleh surf selaju 250km/h takkan kau nak mengadap pc tanpa berbuat apa-apa pulak kan..

Maka terhasillah karya nih yang mengambil masa dr pagi sampai petang baru leh post sebab bajek busy jugakla. Takkan bos datang ngendap kau pn nak ngadap pesbuk blog etc etc semua ni. HE HE HE Tapi agak-agak die heran tak tengok asal tiap kali die jenguk slide yang tu jugak aku bukak. Gila slow aku baca, satu slide satu hari. Mesti kena cop lembb. HAHA

Ok slide tu datangnya dari bos yang iri hati tengok aku goyang-goyang kaki dari depan ke belakang jalan-jalan makan angin dalam opis ni. Wateva~

4 comments:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

mu keje mana?

myatiqah said...

bkn ko da tanya ke?tanya byk2 kali ni apehal?nk blanja aku mkn ke?

aku keje kt intel kulim. mnjwab soklan anda?

Anonymous said...

ooooo...itulah kompeni chipsmoreee ye??...caitttt sungguh...hahaha
jgn lpe apply cuti bulan 8 yeeeeee...

myatiqah said...

hah sapo nih suh cuti bulan 8 neh..ade org nk kwen kah..?