Sunday, October 24, 2010

My First Time...

............alone at opis.

Siyesly, sunyi dan menyeramkan..keh3...

Hanya ditemani errors yg berjuta-juta need to be fixed. Sumpah tekanan. Lagi tertekan error tu datang dari insan laen, tapi kita pulak yg kena jadi kuli fix-kan. wadehel..

Hell nye nila jadah bila jadi kuli. Cissss.... Wahhh, rasa nak nanges.. Sungguh banyak. Aku jarang komplen pasal keje tapi kali ni siyesnye rase nak menanges.. Sob,sob.. Dahla duk sorang-sorang, pathetic betol. Kalo siang hari leh jugak jerit sikit sebanyak, release la jugak. Ni malam-malam nak mnjerit kang ada pulak yg menyahut. HUhu jangan.

Baeklah, nak nanges jap ...............................................................

Ok, dah. Comfirm tak lega. Bila laaaa nak abis ni... Keje senang yang leceh adelah tidak menyenangkan. Lagi-lagi kalau banyak. Jiwa sudah kacau. Adekah sebab ada faktor laen? Jeng-jeng-jeng.

Tidak.

Penat. T_____________________T

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

3 comments:

cik selamah kundang said...

jeng jeng jeng jugak.bukan pasal telur tembakul kan?

mfadhlan said...

sian dia...hehe...chaiyok ye cik tiqah

myatiqah said...

bukan mak pekan.ni pasal telor xmasak


tula cian aku kan..keh3